Arama Motoru

Özel Arama

13 Aralık 2011

Fatih Terim'den Reyes açıklaması

Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim, Atletico Madrid teknik direktörü Manzano'nun Jose AntonioReyes'i kadroya almaması hakkında açıklamalarda bulundu.

Manzano'nun, Reyes'i kadrodan kesmesi ile adının sarı-kırmızılar tarafından anılmasına ilişkin basınmensuplarının sorularını yanıtlayan başarılı taktisyen, şu ifadeleri kullandı.

"Ben Reyes ile ilgili fikrimi söyledim. Başkan benden birrapor istiyor. Önümüzdeki 3 maçı bitirip karar vereceğiz. Eğer mümkün olursa Türkiye'den yetenekli ve başarıya aç oyuncuları kadromuza katmak istiyoruz. Tabii de alabilirsek. Ümit ediyorum. Ama içeri veya dışarı 1-2transfer şart. Play-off oynayacağız ve dikkatli olmamız lazım, sonrasında transfer yapamayacağız." dedi.

Şu anda Reyes'in şansının az olduğunu dile getiren Terim "Reyes, Forlan ve Ujfalusi paketini Temmuz'da istemiştim. O zaman olsa 'transfer' doğruydu. Konu hakkında doğru bilgileri ileteceğiz" sözleri ile Reyes açıklamasını noktaladı.

GÖKDENİZ VE NECATİ İDDİALARI


Gökdeniz Karadeniz ve Necati Ateş hakkında sorulan soruları da cevaplandıran tecrübeli çalıştırıcı ''Necati'yi Gatasaray'a ben almıştım. Onu da buradan hatırlatayım. Böyle bir şey olursa sizinle paylaşırım. Kesinleşmiş hiçbir şey yok. Transfer teklifimiz yok. Böyle bir şey olsa Necati'den önce Antalyaspor ile temasa geçeriz'' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz