Arama Motoru

Özel Arama

8 Şubat 2011

G.Saray kolay kaybetmez


G.Saray kolay kaybetmez
G.Saray üstündeki ölü toprağını attı. Bana göre bundan sonra kolay kaybetmez. Hagi geldiği günden beri istediği, düşündüğü 'Savaşan orta sahayı' çabuk kurdu. Culio, Cana, Sabri, Neill gibi oyuncuları ile hem çabuk, hem sert oynuyor. Tempo yapıyor, çok koşuyor, koşarken topu iyi kullanıyor. Culio gibi bu kadar koşan bir oyuncuyu yakın zamanda Türkiye'de görmedim. 1. dakika başlıyor, 90. dakika bitiriyor. Hiç durmadan, hiç ara vermeden. Üstelik nerede oynadığı belli değil. Sürekli geziyor. Bir sağda, bir solda, bakıyorsunuz ortada, savunmada, hücumda, her yerde Culio var. Müthiş bir oyuncu.

Tam isabet. Yeter ki, İstanbul'da malum tuzaklara düşmesin. Yeter ki, bu fizik gücünü korusun.

Stancu önemli, Kazım gelişiyor, Kewell kalitesi takımı hemen etkiledi. Baros dönüyor, Arda geliyor. G.Saray'ın bundan sonrası iyi. Ben kolay kaybedeceğini sanmıyorum. Futbol bu, elbette kaybedebilir ama teslim olmaz, pes etmez. Hagi'nin isyankar ruhuna uygun bir G.Saray'ın ilk işaretlerini almaya başladık.

HARİKA BİR STAT
Ancak Zapata derseniz, henüz aranan kaleci diyemiyorum. Buna rağmen ortada hızla iyiye giden bir Galatasaray ve müthiş bir stat var. Açıkçası bu hafta G.Antep'le oynayacakları maçı çok merak ediyorum...

3 yorum:

  1. gazi antepi bu hafta yenerse kupadan da rahat eler ve yoluna devam eder sonuna kadar ...

    YanıtlaSil
  2. galatasaray eski ruhunu koyamasada bu güzel futbolunu sürdürecek buna inanın gaziantep maçı çok gollü olacak maç gidip gelecek ama maç galatasarayın olacak

    YanıtlaSil
  3. gaziantep maçında da böyle oynarsak bilinki biz iyi takım olduk demektir

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz