Arama Motoru

Özel Arama

16 Ocak 2011

ultrAslan'dan kınama mesajı



İşte ultrAslan'ın kamuoyuna duyurduğu açıklama:

"Sevgili Galatasaray'lı kardeşlerim,

Avrupa'nın en modern stadlarından birine sahip olmanın haklı gururunu bu akşam hep beraber yaşadık. Bu stadın projesinden yapımına kadar geçen süreçte tüm emeği geçen kişilere, Başkanlarımıza ve Sayın Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'a sonsuz teşekkür ve minnetlerimizi borç biliriz.

Özellikle batıya açılan pencere olan Galatasaray'ımızın böyle bir mabede kavuşması için tüm bürokratik engelleri ortadan kaldıran, yapım aşamasında ise tüm birimlerin bil fiil 24 saat çalışması için gerekli talimatları veren,  tabiri caizse bu stadın bitmesini belkide tüm Galatasaray'lılardan daha fazla isteyen ve bekleyen Başbakanımızın bugün stadımızda  protesto edilmesi ne spor ahlakı ne siyasi görüş nede ezeli rekabetle adlandırlılabilir.

Bu prıotestoya katılan tüm Galatasaraylı taraftarları ultrAslan olarak çok ciddi bir şekilde kınıyoruz. 

Daha düne kadar eski stadımızda şu yok, bu yok diye sitem edenler bize bu imkanın verilmesini sağlayan Başbakanımıza ancak teşekkür etmeli ve alkışlamalıydılar. Siyasi görüşleri için fırsat bekleyen bu aciz kişilerin aile terbiyelerini, Türk misafir perverliğini ve ahte vefalarını tekrar gözden geçirmelerini şiddtle tavsiye ediyorum.

Başbakanımız sayın Recep Tayyip Erdoğana tüm iyi niyeti ve katkılarından dolayı ultrAslan olarak teşekkür eder saygılarımızı sunarız.

Oğuz ALTAY

ultrAslan Genel Koordinatörü"



Utku Kutoğlu

24 yorum:

  1. peki kim yaptı o tezauratları?

    YanıtlaSil
  2. ultra aslan senden beklemezdim şahsen bu yorumum sizin nekadar umurunuzda olur ama sen önce toki başkanını daha sonra stadı terk eden başkanı kına sonra millete lafını söylersin,GS ın örf ve adetleri misafirperver dir tabiki ama ne söylediğini bilmeyen misafir cevabını alır..... asıl ben sizi kınıyorum....

    YanıtlaSil
  3. ypanların tspit edilmesi lazım aynı grup ardayı hasan şası serveti yuhlayan gruptur

    YanıtlaSil
  4. muhteşem açılış gölgelendi malesef herkes bu protestoyu konuşuyo yazık çok yazık yakışmadı galatasaraylılık duruşuna..

    YanıtlaSil
  5. galatasaraylıları tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bırak yaaa ultraslan da yalanmış.Size Galatasarylıları kınama hakkını kim veriyor ya siz kimsiniz ki!... Adam gidin siz toki başkanına yalaklanın! Adnan Polatı Ali sami yende siz değilmiydiniz protesto eden stad açıldı die takım düzelmedi ya!

    YanıtlaSil
  7. toki Ultra aslan üyelerine ev sözü mü verdi........

    YanıtlaSil
  8. nekadar cahilce konusuyosunuz basbakan bu stadın yapılması için tüm yetkileri ortaya koydu.yuhalamak terbiyesizliktir bir galatasaraylıya yakısmaz yakısmadı herkez acılışın görkeminden cok yuhlamaları protestoları konusuyoo dünya bu rezilligi izledi . . .

    YanıtlaSil
  9. ultra aslan senden beklemezdim asıl ben sizi kınıyorum....

    YanıtlaSil
  10. burda ultra aslana kınama yapanların hepsi maldır...biraz akıllı olsaydınız bu stad için yapılanları görürdünüz..biraz terbiyeli olsaydınız sizin ülkenizin temsilcisi başbakanınızı protesto etmezdiniz...sizin bu yaptığınız insanlık dışı bir olaydır..

    YanıtlaSil
  11. ultraaslanı kınayan beyinsiz takımı daha düne kadar fenerbahçe stadıyla bizi geride bıraktı diye yönetime sitem edem ahmak takımı değilmiydinizki ne olduda modern bi stada kavuşunca burda emeğe geçenlere teşekkür edeceğinize ve buda yetmezmiş gibi ultraaslanıda kınama cüretinde bulunuyosunuz herşeyden önce insanda birazcık beyin olmalı düşünmek için ama anlaşılan sizde oda yok herşeyi tek pencereden bakan örümcek beyinliler sizi o stadyuma umaraım girmezsiniz orayı bari kirletmeyin

    YanıtlaSil
  12. o gerizekalı toki başkanını onun konuşmasına izin veren yönetimi ve yalaklığının yapıldığı başabakanı ve halen orda oturma yüzsüzlüğünü gösteren adnanı kınıyorum. alkışlayan ultraslanıda kınıyorum. bu klüp kimsenin malı değil karşılıksız seven taraftarındır. ne bi grubun ne de yönetimin. GalataSaray Türkiye'dir

    YanıtlaSil
  13. başbakan parayı kendi cebinden verdi demi çok güzel.o para bizim cebimizden çıktı sadece başbakana onaylamak düştü.toki başkanının dedikleri yanında bizim protestomuz az bile..

    YanıtlaSil
  14. Siz kimsiniz? Demokratik bir ulkede yasamiyormuyuz? Isteyen istedi tepkiyi gösterir,vee BU BAŞBAKAN BABASININ PARASIYLA MI YAPMIŞ STADI , KENDİ CEBİNDEN Mİ VERMİŞ BU PARALARIDA BÖYLE KONUŞUYORSUNUZ. İSTANBULUN GÖBEĞİNDEKİ ALİSAMİYENİN OLDUĞU ARAZİYE KARŞILIK YAPILDI BU STAD. KİMSE KİMSEYİ KANDIRMASIN. NE EMEĞİ...
    Ultraslan sende haddini bil,

    YanıtlaSil
  15. ultra aslanları kutluyorum aklı selim bir açıklama yapmışlar yalnız yorumları okuyorumda siyasi hınçlarını spora taşıyan bu aymaz topluluğa sadece acıyorum onlar nesli tükenmekte olan ucube beyinli kendi fikirleri dışındakileri vatan hayini beyinsiz göbeğini kaşıyan bidon kafa der nederseniz deyin değiştiremezsiniz bu arkadaşları bazen stadta bazen şehit cenazesinde bazende yumurtacıların önünde alışveriş yaparken rastlarsınız her seçimde kaybettikçe hırslanan hırslandıkça pervassız ve saygısızlaşan bu güruh için yapılacak birşey yoktur tedavisi imkansız safhaya ulaşmış bu arkadaşlarının son zamanlarında yanlarında olmalıyız ve anlayışla yaklaşmalıyız nede olsa zamanları sınırlı bilemediniz 12seçim ömürleri var gerçi tamamen yokolmazler ama onlarda tükiyemizi oluşturan motif renkler arasında rengi kaçmış ahengi bozan ucube varlıklar olarak aramızda yaşayacaklar.

    YanıtlaSil
  16. ultra aslan stadı grunce gevsedı protesto yapanlar ıyı yapmış bence adnan polat kendıne gel 2 de bır sayın baskan sayın baskan hayrdr sen hangı kulubun baskanısın yoksa gızlıden fb as baskanımısn kımsın nesın sana artık destek yok ultra aslan sızlerde ayıp ettınız tokı aldı alacagını kardesım fazlasyla evım var 100 mılyn dolar ama borctan dolayı 30 mılyon dolara verdım sonra ben yaptım bedavamı yaptın tıcaret var ortada yonetım becerıksız bakın fb stadının yerı bagşlandı devlet tarfından yanı tayyıp tarfından akıllı olunn akıllı yalaka deıl

    YanıtlaSil
  17. Hala aynısınz bide uatnmadn UA ı suçluosnz.Galatasaray'lı ve böle bi taraftar grubum oldugu için kendmle gurur duyuyorm.futbolu siyasate karıstırmak cok ama cok anlamsz.he bu arada bi aptal siz kimsiniz ki bizi kınıyosunuz dio.biz siziz işte.galatasaralıysan ultraslansın.

    YanıtlaSil
  18. Bu tepki Türk insanının çok doğal bir tepkisidir.Ezilip horlanan insanımız her yerde bu tepkiyi gösterecektir.Toplumun her kesimini horlayan hakaret eden anlayış her fırsatta böyle gözler önüne serilmelidir. GS taraftarı kendine yakışanı yapmıştır. Bu gün onlarca diğer takım taraftarı arkadaşlarım GS li olduğum için beni tebrik ettiler gayet doğal olarak.Şimdi GS taraftarıyım deyip kimse bunun aksine tavır sergilemesin.Kimsenin buna hakkı yok.Gelelim tiçari boyuta bu stada karşılık bırakılan İstanbulun göbeğindeki Ali Sami Yen stadının yerinin değerini kimse hayal bile edemez.

    YanıtlaSil
  19. Bu Ultra aslan artık Ultra Çakal olmuştur.

    YanıtlaSil
  20. Başbakana her GS liyi aynı SİYASİ GÖRÜŞTEYMİŞ GİBİ göstermeye çalışan yalama anlayışı protesto ediyoruz.

    YanıtlaSil
  21. Kimse tüm GS taraftarı adına buram buram yalakalık kokan demeçler vermesin kendi adına istediği kadar yalanabilir.

    YanıtlaSil
  22. Sahada bulunup boşbakanı YUHA layanları tebrik ediyorum ve helal olsun diyorum.

    YanıtlaSil
  23. bir gs taraftaryım,dedimki içimden bu açılışa gitmeliyim bu benim için unutulmaz bir anı olacak ilk gün ,ilk heyecan,ilk sevinci bu stadta yaşamaktı amacım.haftalarca biletin satışa çıkmasını bekledim,dedilerki davetiye ile giriliyormuş ,tamam nasıl ulaşırız buna nasılmı? sigorta şirketlerinin bilmem ne firmasının promosyonu yok 50. kişiye yok 100.üncü kişiye veriyorlar,yada tanıdıktan ayarlıcan,satışa hiç mi çıkmaz asgari ücret paramla 100 tl de olsa alıcam dedim,yok yokyok.maça gidemedim anlıcağınız ,dedim tv den izleyim oda ne paralı şifreli kanala varmişler açılış maçını onuda evde izleyemedim,sinirden kahveye yada derneğe oraya buraya gidip izlemedim hevesim kursağımda kaldı.yönetim e lafım yok artık,PARA önceliktir bunu bağırarak söylemenin başka türlü yollarını bulmuşlar,sonrada ne olursa olsun yanlışta yapmış olsalar o protesto eden kişileri kameradan tespit etme özgürlüğünü, bir nevi fişlemeyi,bu stada almayacağını belirtme krallığını,istediğimi stada sokarım burası benim evim istediğimi çıkarırım mantığı nekadar kötü ve acı bir açıklama,ua sizde bu olaya karışma ihtaycı hissetme nedenizi gayet tabi doğal karşılıyorm,sizinde gündemde olmanız gerekiyor.ama bence bu şekilde değil.bir gün sırtınızı dönüp protesto edip ertesi gün yüzünüzü dönüp alkışlamanız yaman çelşki.saygılarımla özgür kalın,özgür olun.prangalardan kurtulun.

    YanıtlaSil
  24. galatasaray siyasileri tutmaz siyasiler galatasarayı tutar yuhlananın konuşma oldugunu herkes biliyor niye üç maymunu oynuyorsunuz sorumluluk almak en kolayı dogruyu söylemek yapcanız sadece bu gerisini spora galatasaraya gönül verenleri ilgilendirmez siyasete alet oluyorsunuz kısaca toki başkanı konuşmasından dolayı yuhlanmıştır konu bu kadar basit

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz