Arama Motoru

Özel Arama

25 Haziran 2011

Oktay Mahmudi'den sayfamıza röportaj !

Oktay Hoca'mız şu an tatilde ve biz ona BENİM SEVDAM SARI KIRMIZI sayfamız adına ulaştık,sağolsun röportaj isteğimizi geri çevirmedi,ancak kısıtlı süresi sebebiyle sadece sizden gelen soruları sorabildik,büyüksün Hoca'm ! 


İşte Sayfamız üyelerinin soruları ;


Utku arkadaşımızın sorusu ;''Oktay Hocam'a sonsuz saygılar öncelikle. Bu sene takıma kattıkları kuşkusuz harika.. Tek Sorum Taraftar hakkında neler düşünüyor ? Bir de Sadece Tutku - Andric ikili oyununu çok kullanıyor. Bu sene Furkan ve Sertaç genç oyuncular ilede bunu deneyecek mi ?'


O.M. : ''Görüşleriniz için Teşekkür ederim,Galatasaray taraftarı gerçekten çok ayrı bir yere sahip,bize sonuna kadar,son topa kadar destek verdiler,onlara minnettarız..2.Sorunuza gelince,genç oyuncular her zaman kadromda olmuştur ve olacaktır.''


Sefa Bilim diyor ki:''Jery Johnson Bence Cok Kaliteli Bir Basketbolcuydu Takımdan Gönderilmiş Bu Oyuncunun 2-3 Gömlek Daha Üstü Oyuncular Alınacakmı ? Ve İLKAN ALDEMİR İle Görüşmeler Var Mı ?''


O.M. : ''Evet Jerry gönderildi,hızıyla ataklarda oldukça katkı sağlayan bir oyuncumuzdu,Galatasaray takımı her zaman kaliteli takviyeler yapmıştır ve yapacaktır,bu konuda yeni yönetimimizden de anlayış bekliyorum.İlkan ile anlaştık.''


Çınar arkadaşımızın sorusu : '' takımdan jery johnson ermal kuqo gibi isimler neden gitti
ender arslan ilk 5 te forma şansı bulur mu?''


O.M. : ''Transferde herşey mümkündür,Ermal kendi isteğiyle Efes'e döndü.Ender gerçekten kaliteli ve bize katkı sağlayacak bir oyuncu '' 




Burak arkadaşımızın sorusu : ' Hocama öncellikle selamlarmı iletiyorum.Seneye büyük ihtimalle euroleguede oynayacagız.Acaba euroligte ne kadar ilerleyebilirirz..''


O.M. : ''Eleme turundan geçeceğiz,amacımız yeni olduğumuz bu ligde ses getirmektir..''


Murat arkadaşımızın sorusu : ''Saygıdeğer hocamızın gelecek yılki yeri neresi olacak bunu çok merak ediyorum ve onu çok seviyoruz bütün galatasaraylılar olarak ?''


O.M. : '' Bu konuyla ilgili gerekli açıklamalar kulüp tarafından yapıldı,hepimiz Galatasaray'ın başarısı için buradayız,ben de siz taraftarlarımı çok seviyorum''


Erol Türker'in soruları: ''Fenerbahçe nin hüküm sürdüğü basketbol liginde Galatasaray olarak buna son verebilecek miyiz ?


Sizin İstediğiniz Basketbol Felsefenize uygun Oyuncular transfer edebiliyor muyuz


Bu sezon Şampiyon olabilecek miyiz''


O.M. : ''Bu çekişme her spor dalında vardır,unutmamalıyız ki onlar bu branşa daha fazla bütçe ayırmışlar ve Ülker ile birleşmişlerdir,hedefimiz her zaman kendi oyunumuzu ortaya koyup galibiyete ulaşmaktır.Transferler yönetim ile birlikte yapılıyor,herşey bilgim dahilinde..Umuyorum bu sene çıtamızı daha yükseğe çıkaracağız.''



Sorularımızdan bazılarını yöneltebildik,çok eğlenceli bir sohbet oldu , Oktay Hoca'mıza tekrar teşekkürler,Ayrıca sohbet sonrası sayfamızı takip ettiğini söylediğinde bir kez daha gururlandık,her zaman sorulan sorulardan birini daha yönelttik ; 



''TARAFTARIMIZA KISA BİR MESAJ VERİR MİSİNİZ ? ''


O.M. : 'Onları çok seviyorum ve seviyoruz,bize bu sene de destek olsunlar,bu desteğe bu sene daha fazla ihtiyacımız var,hiç bir şey için meraklanmasınlar,Galatasaray armasını her yerde en iyi şekilde temsil edeceğiz,unutmasınlar biz SON TOPA KADAR mücadelemizi vereceğiz..Sizi çok seviyorum .Bu röportaj için de sayfanıza da minnet duyuyorum,zaten sayfanızı takip etmeye çalışıyorum..Çok teşekkürler..''


BENİM SEVDAM SARI KIRMIZI sayfası adına gerçekleştirdiğim röportajda gerçekten Oktay Hoca'm ile tanışmaktan,konuşmaktan büyük memnuniyet duydum,inşallah sizlere yeni sezonda daha fazla röportaj ile haberleri vereceğiz..


BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN.


Benim Sevdam Sarı Kırmızı Sayfası Kurucusu @uK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz