Arama Motoru

Özel Arama

16 Mayıs 2011

Helder Postiga:'GALATASARAY Beni 2 kez istedi ! ''


"GALATASARAY BENİ İKİ KEZ İSTEDİ"
-Türkiye'de transfer dönemlerinde adını sık sık duyduğumuz bir oyuncusun. Özellikle bir kaç sene önce Galatasaray'a transferinin bittiği bile konuşulmuştu..."Az kalsın geliyordum. Galatasaray beni iki kez istedi."
-Porto'da oynarken sana transfer teklifi yapıldı değil mi? Kiminle görüştünüz?"Evet Porto'da oynuyordum. Porto'da yemek yedik ve transferi konuşmuştuk.Lincoln'ün transferini bitiren kişiydi."
"YALNIZCA İMZAYI ATMAK KALMIŞTI"
-Bahsettiğin kişi Haldun Üstünel sanırım. G.Saray iki kez istemiş. Transfer neden gerçekleşmedi?"Evet o olmalı. Tamamen benim seçimimdi. Galatasaray'a gelmeye gerçekten çok yaklaşmıştım, yalnızca imzayı atmak kalmıştı. O dönemkiGalatasaray'ın sportif direktörü benimle çok ilgilenmişti. İstanbul'da yaşamımın nasıl olacağını bile anlatmıştı. Ona buradan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum. Ama bu benim seçimimdi. O sene Porto'da iyi bir hava yakalamıştık ve bir sonraki sene de şampiyonluğu kazandık. Ayrıca çocuğum yeni dünyaya gelmişti ve onunla birlikte ülke değiştirmek istemedim."
-Galatasaray ile ilgili neler anlattı?"İlk olarak Galatasaray'ın ne kadar büyük bir kulüp olduğunu anlattılar, Avrupa'da kazandığı başarılardan bahsettiler. Ben de bunları biliyordum. Abel Xavier ve Mario Jardel'in de Galatasaray'da oynadığını söylediler. Anlatılanlardan çok etkilenmiştim."
"LINCOLN'ÜN AYRILIŞI OLAYLI OLDU"
-Lincoln ile beraber Galatasaray'da oynasaydın, neler yapabilirdin?"O dönemde Lincoln çok büyük umutlarla Galatasaray'a transfer edildi. Onu yakından tanıyordum, bir forveti besleyebilecek çok iyi bir orta saha oyuncusu. Ama bildiğim kadarıyla Lincoln'ün Galatasaray'daki dönemi çok iyi geçmedi ve olaylı bir şekilde yolları ayrıldı. Lincoln de çok yetenekli bir oyuncuydu ama Galatasaray'da başarılı olamadı. O yüzden birlikte başarılı ya da başarısız olurduk demek zor."
-Anthony Seric ve Manucho ile Panathinaikos'ta birlikte oynadınız. "Türkiye'de oynanayan bir çok oyuncu ile beraber oynadım. Makukula,SimaoQuaresmaAlmeida ve Fernandes. Hepsi benim jenerasyonumdan."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz