Arama Motoru

Özel Arama

1 Mart 2011

G.Saray'da üçlü yalanlama!


Galatasaraylı futbolcular Milan Baros, Pino ve Culio; GSTV'de kendileri hakkında basın çıkan iddiaları toplu bir biçimde yalanladı.


Sözü ilk olarak Çek futbolcu Baros aldı. Baros; "Tabii ki bir futbolcu olarak bu tip maçlardan sonra üzülmem ve sinirlenmem normal. İBB karşısında aldığımız mağlubiyetten dolayı sinirlendim. Ancak bu bireysel bir sinir değildi. Ben takıma sinirlendim. Ancak artık bu tarz şeylere alıştık. Türk medyası bu tarz basit şeylerin fazlasıyla üzerine gidiyor ve ben bunları bir anlam veremiyorum" dedi.

Konuşmasına devam eden Çek yıldız, "Culio ile hiçbir sorunum yok; zaten olamaz da. O benim takım arkadaşım. Bunlar maç içerisinde olan şeyler, hepimiz gerginiz ve bazen sinirli olabiliyoruz. Bu şekilde gelen bir mağlubiyetten sonra otomatik olarak sinirleniyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz