Arama Motoru

Özel Arama

14 Ocak 2011

Mehmet Helvacı’dan Zorunlu Açıklama


Bugün bazı yayın organlarında çıkan haberler üzerine, Ali Sami Yen Stadyumu ile ilgili olarak gelişmeleri ve görüşümü belirtmem zorunluluk oluşturmaktadır.

Ali Sami Yen Stadyumuna ilişkin tarafımdan yapılan beyanlar, kesinlikle bana veya bir başkasına yapılan uyarı üzerine yapılmamıştır.

Bugün Vatan gazetesinde yer alan Gökmen Özdemir’in haberinde “Ali Sami Yen Spor Kompleksi” adının kullanılması konusunda şahsımın uyarılar üzerine düzeltme yaptığı söylenmektedir.

Oysa benim beyanım, aşağıda yazılı olduğu üzere, 11.01.2011 Salı akşamı, maç çıkışı yapılmıştır. Kaldı ki bu şekilde bir beyanda bulunduğumu Çarşamba günü gerçekleşen Divan toplantısı sonrasında beni arayan Sayın İnan Kıraç’a da aynen naklettim.

Diğer yandan, Milliyet Gazetesi’nde de konu kamuoyuna yanlış aksettirilmiştir. Sayın Kıraç’ın haklı serzenişine, Başkanımız Sayın Adnan Polat’ın yoğunluktan gözden kaçırma ihtimalinin yüksek olduğunu, ancak asıl sorumluluğun organizasyonu yapanlara ait olması gerektiğini belirtmiştim.  

11 Ocak 2011 tarihinde oynanan Beypazarı Şekerspor maçı sonrasında televizyonlara verdiğim demeçte vedamızın Ali Sami Yen’e olamayacağını, Mecidiyeköy’e olduğunu, tüzüğümüzün 135. Maddesinin açıklığı karşısında Galatasaray Spor Kulübünün ev sahibi olduğu stadyumun resmi adının Ali Sami Yen olmasının bir zorunluluk olduğunu vurgulamış ve kurucumuz Ali Sami Yen bakımından taşıdığım hassasiyeti kamuoyu ile paylaşmıştım. Beyanlarımın teyidinin medya kuruluşlarından yapılabileceği açıktır.

Gerek bu tarihten önce, gerek sonra yaptığım özel ve genel her konuşmada da aynı düşünceyi savunduğumu ve savunmaya devam edeceğimi bu vesile ile kamuoyunun bilgisine bir kez daha sunarım.
Prof. Dr. Mehmet Helvacı
Galatasaray Spor Kulübü II. Başkanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz