Arama Motoru

Özel Arama

30 Kasım 2010

Acı bir gerçek...



Cemal Özgörkey: Pazarlama AŞ ile İletişim AŞ yeterince incelenmeden birleşme kararı alındı. Ben herhangi bir oluşumun içinde hiçbir zaman olmadım. Helvacı'nın Manisa maçı sonrası yaptığı toplantı tüzüğe ve geleneklere uygundur. Bazı üyelere o toplantıya gitmeyin diye talimatlar gitti. Şu aşamada Mehmet Helvacı'nın yerinde olmak istemezdim. Haldun'la bazı şeyleri konuştuk. Konuştuğumuz şeyler istifaya gitmemde etkili oldu. Benim olduğum bir toplantıda Adnan Sezgin gitmelidir kararı çıktı ancak bu karar uygulanmıyor. 
Benim yapılmaması gerekir dediğim bir karar diğer arkadaşların katılımıyla yapılıyorsa burada sizin savaşma mekanizmanız elinizden alınıyor demektir. 
Bir kurum 6 genel müdür muavini değiştirip genel müdürü yerinde tutamaz. Dünya üzerinde böyle bir düzen yok. Bu benim anlayabileceğim bir yapı değil.
Böyle büyük bir projenin açılışını her başkan ister. Bence başkan stat açılışını yapılmalı. İçinde buhar olan tencere kapağının açılması lazım. Polat stadı açmak istiyorsa güvenoyu yapmalı. Bu seçim Polat'ın elini rahatlatacaktır. 
İki kulüp başkanı arasındaki ilişkinin sınırlı olması lazım. (Aziz Yıldırım'la ilgili) Bunu belirli boyutlara taşıyorsanız bu rahatsız eder. G.Saray camiasında bu rahatsızlık fazlasıyla var. 
G.Saray camiası bana hangi görevi layık görürse o görev için hazırım. Adnan Polat en kötü günde talip oldu. Demek ki G.Saray'da her zaman liderler çıkıyor. Her şey bu kadar iyi giderken başka liderler de çıkacaktır. Tüm bunlar G.Saray'a çok faydalı olacaktır. Polat tekrar aynı listede olmak istese sıcak bakmam.


Kaynak:Coşkun Gülbahar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Yazınız Ve bir hesabınız yoksa ''ANONİM'' i seçiniz.Yorumunuzu gönderiniz